STRUČNO USAVRŠAVANJE U UGOSTITELJSTVU
Izgradite stručan i izvrstan tim i
postignite visoku kvalitetu pružanja usluga u svom ugostiteljskom objektu.
Usavršite kvalitetu Vaše usluge i izgradite izvrstan tim
Stručna vinska obuka i profesionalni trening konobara i voditelja wine barova
Najbolji put do prepoznatljivosti Vašeg ugostiteljskog objekta je ulaganje u kvalitetu pružene usluge i iskustva koje će gosti moći iskusiti u okrilju sadržaja koji ide dalje od interijera. Gosti će više uživati i često se vraćati tamo gdje se mogu prepustiti u ruke stručnog osoblja koje je educirano i koje će svakom gostu pristupiti profesionalno i pristupačno istovremeno. Zadovoljni gosti najbolja su reklama za ugostiteljske objekte, i rado dijele svoje pozitivno iskustvo s prijateljima.
S Vašim djelatnicima provest ćemo stručnu vinsku obuku koja obuhvaća komunikacijske, organizacijske i socijalne vještine. Kroz ovaj individualizirani trening osoblje će savladati tehnike usklađivanja hrane i vina, uporabe vinske karte i unaprjeđenja prodaje vina.
Kroz stručnu vinsku obuku Vaše osoblje će savladati slijedeće:
- Pravilno posluživanje bijelih i crvenih vina
- Pravilno posluživanje pjenušaca
- Dekantiranje crvenih arhivskih vina
- Ophođenje prema gostu vježbajući i primjenjujući komunikacijske vještine u određenim situacijama
- Savladat će organoleptičku analizu vina te osjetilnu analizu jela s ciljem usklađivanja s vinom
- Upoznat će se s vinskom kartom te kako se njome služiti
- Naučit će raspoznati vrste mana u vinu
- Upoznat će osnove vinogradarstva i vinarstva u Hrvatskoj i svijetu
- Naučit će raspoznavati vina i vinske stilove
- Upoznat će osnove vinske kulture i bontona stola
- Naučit će predstavljati vinsku kartu gostu u skladu s platežnom moći kupca, a s ciljem unaprjeđenja prodaje vina
“Jelena i njena stručna vinska obuka koju je provela s našim osobljem je uvelike pripomogla kvaliteti naše usluge u Dežman Baru, obzirom da smo prije samog otvaranja prepoznali kvalitetu Jelenine edukacije.” – Andrea Klemenčić, manager i voditelj Dežman Bara
Usluga obuke i stručnog usavršavanja može, prema dogovoru, obuhvatiti i praćenje i osiguravanje kvalitete u pružanju usluga, te očuvanje i popravljanje reputacije na tržištu u periodu zavisno od potreba samog klijenta.
Wine Bar Professional Etiquette in Hotels
Stručna vinska obuka i trening konobara i voditelja u vinskom baru, direktora i F&B managera u hotelu
Usluga je namijenjena hotelima više kategorizacije koje prepoznajemo kao kompleksne ugostiteljske organizacije, kao i onima koji žele postići višu razinu usluge. Ova specifična vrsta usluga iziskuje vrhunski obučeno osoblje koje neposredno dolazi u kontakt s gostima i njihovim zahtjevima.
Ova obuka namijenjena je svim djelatnicima koji sudjeluju u lancu pružanja hotelijerskih usluga. Program obuhvaća stručne treninge iz osnovnih i naprednih, profesionalnih vještina i stručnih znanja te komunikacijskih i organizacijskih vještina i tehnika.
Kako bi potpomogli dugoročnu uspješnost klijenta, ovu uslugu možemo proširiti i na praćenje i osiguravanje kvalitete u pružanju usluga, te očuvanja i popravljanja reputacije na tržištu.
Wine Consultancy in Hospitality
Stručna vinska obuka i trening kuhara, konobara i voditelja u restoranu
Kroz ovu uslugu klijenti koji žele postići visoku kvalitetu pružanja usluga u vinskom baru, moći će svoj odabrani tim uključiti u program stručnog treninga koji uključuje upoznavanje s profesionalnim vještinama, stručnim znanjima te komunikacijskim i organizacijskim vještinama i tehnikama koje su ključne za formiranje homogenog i sposobnog tima svakog uspješnog vinskog bara.
Unutar ove usluge, prema dogovoru, moguće je pružiti i uslugu praćenja i osiguravanja kvalitete pružanja usluga te dobre reputacije, u periodu zavisno od potreba samog klijenta.
Kroz stručnu vinsku obuku Vaši zaposlenici će savladati slijedeće:
- Pravilno otvaranje i posluživanje bijelih i crvenih vina
- Dekantiranje arhivskih crvenih vina
- Kako se ophoditi prema gostu vježbajući i primjenjujući komunikacijske vještine u određenim situacijama
- Upoznat će se s organizacijom i načinom rada u ugostiteljskom objektu
- Povezat će teorijski i praktični dio u ugostiteljskom objektu.
Kroz program tehnike usklađivanja hrane i vina naučiti će preporučiti vina uz zadani meni te koje vino gostu preporučiti - Kroz vježbanje će savladati kulturu uslužnosti: vježbanje manira, hoda te pristupa prema gostu od trenutka kada gost ulazi u lokal, kako postupati prema njemu tijekom večeri služeći ga, te do samog trenutka kada gost izlazi iz lokala
- Naučit će osnove vinske kulture i bontona stola
Zašto je važno imati educirano osoblje:
- Gosti će uživati u Vašoj ponudi i širiti pozitivne komentare
- Educirano osoblje nudi kvalitetnije informacije i prijedloge, a gosti to znaju prepoznati
- Pravilno rukovanje s vinima daje dojam profesionalnije usluge
- Učenje bontona i komunikacijskih vještima pomaže u odnosu s gostima
- Vještine savladane kroz ovu edukaciju omogućit će da se ugodna atmosfera u Vašem objektu zadrži i u najstresnijim situacijama.